کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

روزانه های کیان خوشمل

12ماهگی(تولد)

1391/4/12 14:25
نویسنده : مامان کوچولو
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عزیزم تو این ماه کلی اتفاقات جدید افتاد اولش ما رفتیم مسافرت (طبق معمول لاهیجان ) چشمکبعدش مامانی و بابایی رفتن مکه بعدش من امتحانام و دادم و تموم شدددددددددد آخیشاوه ،این ماه کلی سرمون شلوغ بود کلا تمام این ماهو خونه مامانی بودیم چون من امتحان داشتم و خاله مهربونتم از تو نگهداری میکرد تا من درس بخونم دستش درد نکنه به بابا تم خوش گذشت چون صبحها بیشتر لالا میکرد شما هم که ماشالله تو راه رفتن مهارت پیدا کردی و حسابی شیطون شدی دندونای نیشتم داره در میاد و کلافه شدی عزیزم خیلی جیگر شدی خیلی شیرین شدی دل همه رو با کارات میبری قربونت بشم بعدش مامانی و بابایی از مکه اومدن و کلی برامون سوغاتی آوردن دستشون درد نکنه و مهمتر از همه شما 1 ساله شدی هورااااااااااااااااااااااااا هوراماچیکسال گذشت خداییش زود گذشت من نتونستم برات تولد درست و حسابی بگیرم برای همین حالم گرفتس عوضش دو تا تولد خودمونی تو خونه هر دو تا بابابزرگات گرفتم تا دوتاییشون خوشحال بشن کلی هم کادوهای خوشگل گرفتی واکسن 1 سالگیتم زدی دلم برات کباب شد از چند روز قبلش غصه می خوردمناراحت آخر شنبه رفتیم با بابا واکسنتو زدیم قربون اشکات بشم که گریه میکردی همینجور گوله گوله میومد  اما بابا می گفت شما قوی هستی چون از بچه های دیگه کمتر گریه کردی راستی هفته دیگه قراره ببرمت آتلیه امیدوارم عکسای قشنگی ازت بگیره تا دفعه دیگه بزارم .قلب

 

حالا بریم عکس بازییییییییی:

قربون اخمت بشم من

قربون اخمت بشم من

 

پسملم موتور سواری میکنه

موتورسواری

 

فتدق و بابایی

فندق و بابایی

 

سلام

 

اینجا هم وبلای عمه منه و کیان رفته بالای دیوارش

گل

 

دالی

دالی

 

فندقم دوچرخه بازی میکنه

دوچرخه بازی

 

 درخت

 

ناناز

 

اخیش یکم استراحت کنیم

 

بپرین بالا ببرمتون دریا

بریم دریا؟

 

ولی کیان از دریا می ترسید نمیدونم چرا تعجب

دریا

 

برای همین بیشتر با ماسه ها بازی می کرد (البته یکمی هم خورد بین خودمون باشه)

ماسه بازی

 

با بابا مصطفی نقاشی می کردن

با پدر

 

کیان

 

چوب

 

اینم چند تا عکس از تولدت

تولد

 

تولد

اینم از صحنه جرم

خرابکاری

 

نیشخندبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

moot moot
19 آبان 91 5:42
salam azizam kojai cheraa ap nemikoni