کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

روزانه های کیان خوشمل

8 ماهگی(اولین مریضی)

1391/3/13 21:50
نویسنده : مامان کوچولو
702 بازدید
اشتراک گذاری

پسری شما این ماه حدود 2 هفته مریض بودی ماهم چتر بودیم خونه مامانی اخه من تنهایی می ترسیدم

بابا هم که میرفت سر کار اولش تب شدید که پایینم نمی اومد بعدش اسهالم اضافه شد وای خیلی

طولانی بود منم خیلی ترسیده بودم تقریبا هر روز دکتر بودیم شما که بیحال بودی تا یکم تبت میومد پایین

زودی چهاردست و پا میرفتی قربون پسرم بشم که انقدر بیحال بود فندوق من خدا کنه دیگه اونجوری

مریض نشی خیلی بد بود تبت که خوب شد همهی بدنت دون دون شد وای خیلی ویروس بدی بود

الحمدالله که تموم شدخدارو شکر.منو بابا برات عیدی یه ماشین خریدیم البته بعدش پشیمون شدم چون

به نظرم زیاد جالب نیست .

بریم عکس بازی:

اینم پسر تب دار من

تب

 

اینم ماشین جدید

ماشین جدید

 

زبون دراز من

کیان ناز

 

فندق اسکیمو

اسکیمو

 

کیان فشن

فشن

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار(مامانی شهراد)
27 اردیبهشت 91 16:03
زود خوب شو که باید بیای پیش من تا با هم دوست بشیم