کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

روزانه های کیان خوشمل

18 ماهگی(عشق من)

1391/10/6 16:53
نویسنده : مامان کوچولو
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم بعد از شش ماه اومدم بگم فکر نکنین حرف ندارما نه این

 منو کشته اصلا وقت نمیذاره برام از دستش این شکلی شدم کلافه

ماشالله تو این شش ماه خیلی بزرگ و شیطون شده اصلن یه

وضعیییییییییییی تی وی که کلا تعطیله از دستش یا خاموش میکنه یا کانال

عوض میکنه کلا در اختیار ایشونه.خیال باطل

درس خوندنم تعطیله آخه مگه میذاره من پای درس و کتاب بشینم همشونو

 هنوز من نخوندم پاره و خط خطی میکنه  حالا اینا هیچ خونمون اصلا هیچ

شباهتی به خونه نداره دیگه دکوراسیونش به کلی منهدم شده .

محرم که گذشت پسرم حسابی یه پا بچه هیئتی شده برای خودش تا یه

اهنگی نوحه یی چیزی پخش بشه شروع میکنه به سینه زدن تا بخوام اهنگ

 بذارم بگم کیان نانای کن چنان نگاهی به من میکنه که خودم شرمم میشه و

خاموشش میکنم  نمازشم هیچ وقت ترک نمیشه هر روز دوبار بامن نماز

میخونه قربونش بشم .قلب

راستی 2 ماه پیش برای اولین بار رفتی ارایشگاه و موهات به طرز ناجوانمردانه

ای کوتاه شد اصلا تا 1 هفته منو بابات دپرس شده  بودیم. از حرف زدنتم که

دیگه نگو مثل بلبل حرف میزنی فقط نمیدونم به چه زبونی البته احتمال میدم

 کره ای باشه از بس با هم فیلم کره ای دیدیم ولی چند کلمه رو میگی مثل

مامان – بابا – دد – آبه – اوه اوه و چند تای دیگه فقط کافیه ببینی یکی داره اب

میخوره خودتو میکشی و تو هم اب میخوای .از همین الان روت کار کردم و هر

کی هر چی ازت بپرسه می گی نه همچین هم قاطعانه جواب میدی که طرف

 میترسه دوباره ازت بپرسه فقط بعضی وقتها و به ندرت میگی آیه (آره) ببینین

من چه خوب نه گفتن رو به بچم یاد دادم .دیگه چی بگم کلا انقدر با هم

سرگرمیم که گاهی اوقات در معرض سوختن قرار می گیریم و دود از کلمون

بلند میشهعصبانی حالا بریم سراغ عکسا تا یکم نفس بکشیم 6 ماهه عکس

نزاشتیم عکسامون قلمبه شده از 13 ماهگی شروع میکنم میزارم به ترتیب

 گرفتن .

بازی

ببینین چقدر اندازمه

ببینین چقدر اندازمه

یکی منو بخوابونه

یکی منو بخوابونه

 

ددری

ووی چقدر سفته

بلال

خاک بازی(کلاردشت)

خاک بازی

بستنی خوردن به سبک کیان

بستنی خوردن

ببینین چه بچه کاری دارم

جارو کردن

 

نه اشتهاتم خوبه مادر

غذا

 

پارک

سرسره

 

(جاده چالوس)

پدر و پسر

 

رودخونه

 

برگ

 

نماز خوندن عشقم

نماز خوندن

 

نماز2

 

کامیون سواری

کامیون سواری

وقتی کیان آرومه

وقتی کیان ارومه

 

وقتی که خوابه

وقتی که خوابه

کفشای کیان از بدو تولد تا الان

کفشای کیان از بدو تولد تا الان

 

جاده امازاده داوود

 

الو الو مامانم فکر میکنه تلفن و قایم کرده اما من پیداش کردم

 

تلفن

 

کیان و دوستان

 

کیان و دوستان

کیان و شهربازی

کیان و شهربازی

شیطان کوه

شیطان کوه

 

 

دریا(رامسر)

دریا

 

دریاا

جاده جواهرده

جاده جواهرده

 

کیان خوشمل

 

ماشین سواری

 

تختخواب جدید

تختخواب جدید

عشق تی وی

عشق تی وی

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مای چاپ
6 دی 91 18:27
سلام. مسابقه عکس با موضوع عکس نوزاد ،نوپا، کودک هست. گفتم شاید دوست داشته باشین کوچولوتون رو شرکت بدین. جایزه هم داره http://www.mychap.com
بهاره مامان ونداد
14 دی 91 12:42
کیان خوشکل رو ببوس مرسیاز این که به وب ما سر زدید
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 91 15:41
پس چرا اپ نمیکنی؟
مهسا(مامان هستی)
22 خرداد 92 16:01
سلام عزییییزم خوبین ؟ پس چرا دیگه وبلاگ کیان نازمونو آپ نمیکنی دلم تنگ شده براش خیلییی ببوسش
انسیه نظری
9 تیر 92 2:36
سلام خاله تولدت مبارک ، قربونت برم ، ماشا الله خیلی تازی خدا نگهدار تو و خانوادت باشه این گل ها رو از من به عنوان کادوی تولدت قبول کن البته خودت گلی
مامان سونیا
9 تیر 92 16:26
ای جانم چه پسر نازی مامانی اجازه هست لینک کونم پیش ما بیاید
مبین فرفری
9 تیر 92 17:12
مامانی کجایی زود بیا عکس پسرمونو شرکت بده تو نی نی شکمو اون عکسی که داره نون میخوره خوبه.
مبین فرفری
9 تیر 92 17:14
ببخشید امده بودم تولدتو تبریک بگم عکسارو دیدم یادم رفت. تولدت مبارکعزیزم