کیانکیان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

روزانه های کیان خوشمل

5ماهگی(ظاهر شدن اولین دندانها)

1391/3/13 21:48
نویسنده : مامان کوچولو
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز این ماه شما صاحب دندون شدی چون خیلی عجله داری برای خوردن دوتا همزمان درآوردی

قربون مرواریدات بشم من مامانی برات آش دندونی درست کرد به همسایه ها داد انقدر برای آشمون مهمون

ناخونده رسید که من حتی یه قاشقم ازش نخوردم ولی اشکال نداره من ناراحت نیستم خوشمزه

شما ماشالله خیلی خوش اخلاقی و تا یکی نگاهت میکنه میزنی زیر خنده نیشخندقربون اخلاق خوبت برم که به خودم رفته چشمک

حالا بریم عکس بازی:

دندونای فندوق

شما دیگه بزرگ شدی تو روروئک میشینی

شما دیگه تو روروئک میشینی

 

هویجوری

هنری

لختی چشمک

لختی من

 

کمه مادر باید تا آرنجت بره تو

دست خوردن

فندق و گل

گل

فندق و هاپوها

هاپو

فندق با عروسکهاش

عروسکها

فندق درسخوان

پسر درسخون

هنری

کیان

اینم لباس سقاییت اما ما هیجا هیئت نرفتیم مامانی برات این لباسو خرید منم تو خونه ازت عکس گرفتم

محرم

 

همش تقصیر باباته بزرگ شدی دعواش کن خوبمشغول تلفن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)